Stan!!<3

hejhej:)
Idag var jag på stan med Becka och Desse.
Desse var tvungen att gå hem för att hämta pengar så då stannade jag och Becka på stan.
Hon var hemma och letade efter den i två timmar ungefär så till slut kom hon till stan.
Hennes mamma hade pengarna, och de var i hennes mammas bil.
Handlade inget speciellt:)


Ringde typ alla och frågade om de kúnde vara med oss på stan men tyvärr kunde bara en person, Shorab.
Vi vägrade men till slut gick vi med på det.:)
Han kom och Nat också, de började kasta snöbollar som var stenhårda på oss.
De träffade bara Desse.(som tur var HAHA)
Men till slut så stack de.
Sen for Becka hem och sen efter nån minut så for jag och Desse också hem.( hon åkte med mig)




// Wilma <3           :)

Kommentarer
Postat av: emma

sv: visst är den. skulle inte tacka nej till å ha den hängandes i min garderob ;) =)

2009-11-16 @ 16:13:02
URL: http://efoton.blogg.se/
Postat av: beckaa

haha! tur att dom prickade desse och inte oss men vi sprang ju för livet du och jag wilma!!x'D dag man minns!!:D

2009-11-22 @ 21:44:36
URL: http://beckanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0