hejhej<3

hejhej!
Idag har jag varit på skolan, och vi har haft bild,matte, fritt, tisdagsboken,och so. :)
För att kunna äta maten på skolan så måste man vara konstig själv. Haha xD Fattar du??
Jag är med min blogg kompis Rebecka. Vi håller på att fixa bloggen just nu :P 
Jag fick inte vara med Becka hos Maria, buuhu:( Jag som hade sett fram emot det buhu:(     

Bye Bye<3

 

// Wilma :P 


 


Tjabbah!

Idag har jag varit på skola, TRÅÅÅKH! >.<
hade anna-lisa idag på engelskan och det sög ännu mera!!
Sedan har jag haft So,Matte,Fritt och bild! Desse och jag har
börjat få gå till Maria! jätte roligt hos henne,
Man får mera hjälp med matten och allt (Yeess!!)
kommer nog gå bra i matten detta år, eller
bättre än förra året kan man säga:P
nej men ska nog vara social med Wilma, fast
hon är inte så mkt social med mej ;P!

Hejdå bloggare!<33


// beckanystrom...


Kommentarer
Postat av: beckaa<33

nej då gumman!<33 du var nt alls ful på bilden!<333'

2009-11-10 @ 15:52:38
URL: http://beckanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0